As for
me and my
House,
we will serve the Lord

onsdag 26. september 2012

Ny tapet på kjøkkenet!!

I dag falt eg pladask for denne fine dørmatta


På bordet står lite myrte tre og pletter i
luften i grove potter

Vi bare elsker den nye tapeten
fra "boråstapet" den nostalgiske-
serien


 Det var så deilig og få det
mere nøytralt på kjøkkenet!
Nå var vi fornøyd etter å ha hatt det meget fargerikt her i 3 år.
Nå skal eg ha litt rolige linduker og spennende grønnplanter og ønske høsten velkommen m mye tente lys;)
Det er alltid kjærkommet m noe nytt
forandring fryder!!
Neste post for dere se den nytapetserte stua vår<3
Er så utrolig heldig som har en Mester i huset,
min kjære ordnet tapetseringa på et par timer i begge rom uten å blunke!
Maria

2 kommentarer:

  1. Hei Maria! Kjøkkenet ble veldig fint! Lurer på hva vi ender på!:)) Tenker hus og interiør 24/7!! Sukk!!

    Gleder meg til å se stua!:)

    Lena i 32!;)

    SvarSlett
  2. Wow, det blei kjempefint Maria - det blei heilt perfekt! Det blei så eksklusivt, stilig og lekkert. Du er så flink og velge ut ting som matcher og ser bra ut, og han er så flink til og gjøre det , og så rask og då, luksus med ein handverker i hus! Gleder meg til og se korleis stua har blitt!! :)

    SvarSlett