As for
me and my
House,
we will serve the Lord

lørdag 20. oktober 2012

Bakedag med Rosa

Skjønne Rosa

Rosa i full sving med å putte rundstykke deig i
muffins former!!
Super ide!! Ho stor kosa seg
og det var morro og enkelt og putte
deigen om og om igjen i formene!

Se så nøyaktig de små fingrene strør på sesam frø..
mamma blei så inponert;)

 Rosa var så flink at eg lot ho strø på mine også;)

Se så fine Rosa sine rundstykker blei når vi
tok de ut av formene;)
De smakte godt også!!
Rosa er litt av en liten husmor;)

4 kommentarer:

  1. Å, så koselig! Kjempe fine bilder - ho er så skjønn <3 Dei såg veldig gode ut!!

    SvarSlett
  2. Så flink Rosa er å bake!! Hvor gammel er hun?
    Moro at du er inne og ser på huset av og til...vi syns det er utrolig spennende nå når taket er på vei opp og huset snart blir tett!! Vi gleder oss veldig til å flytte inn og til å bli kjent med dere naboene! :))

    Ønsker dere en fin dag!:)

    Klem fra Lena og lille Maximilian!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig hilsen:)
      Rosa er 2 år gammel. Og det er så artig og følge med på huset deres, nå ser eg det fra kjøkkenet mitt nå som d er blitt så høgt m taket på plass:)Blir fint til våren..da er alle mere ute:)klem fra Maria

      Slett
  3. Ja, og tenk...til våren så booor vi i det nye huset vårt!! :D

    Vi må forresten ta oss en prat om Hagen din etterhvert!:D Du har noen trær som vi liker så godt!!

    Ser du skriver "eg"...hvor kommer du fra?

    SvarSlett