As for
me and my
House,
we will serve the Lord

søndag 10. februar 2013

Mor og barn!!

Lille skatten vår
Terminen er 29 Juni

Nytt baby blad, koser meg med litt baby planlegging!

Nå står bordet tomt men her har vi kosa oss med
fastelavensboller i dag og feira Morsdag<3
(glemte å ta bilder) men i dag fikk eg frokost på senga
for første gang;) De var så stolte og søte og Noa hjalp
ivrig til å opne gaven de hadde kjøpt, deilig Aloe Vera krem

God gutten vår Noa koser seg med desserten sin<3

Deilig med donut syns Rosa-mor<3

3 kommentarer:

  1. Å så koselig Maria!!!!
    Hjertelig tillykke......

    Koselige bilder alle sammen!

    Ha det godt så blogges vi plutselig!

    Klem

    SvarSlett
  2. Der er den lille bebisen ja, aww.. gleder meg til og møte nok ein skjønn liten tantunge, det er stas <3

    Så herlige bilder av ungene, får lyst og klemme og kose på dei!! og så fint det var på kjøkkenet, likte duken!! Ha ein fin dag søs, klem :)

    SvarSlett
  3. så nydelig blogg og nydelig visjon :-) Her har jeg lyst å komme igjen. har lagt meg til som følger:-)
    velkommen inn til meg også hvis du har lyst på: marianneleonora.blogspot.no

    klem fra Åsne

    SvarSlett